Informacja o pracach na terenie budowy drogi S3. Kamienna Góra-Lubawka

GDDKiA poinformowała o pracach na terenie budowy drogi S3 (Zadanie IV od węzła Kamienna Góra Północ do granicy państwa).

Przypominamy, że nasze reportaże z budowy drogi S3 dostępne są tutaj.

W piątym tygodniu 2022 roku na terenie budowy pracowały średnio 216 jednostek sprzętowych (koparki, spycharki, równiarki, wozidła, dźwigi, walce, betonowozy, podnośniki koszowe, zagęszczarki) oraz 922 osoby.

W zakresie robót drogowych na obszarze węzła Kamienna Góra Północ, węzła Kamienna Góra Południe, węzła Lubawka oraz przy trasie głównej i drogach poprzecznych wykonano:

Wykop – 26123
Wykonanie przepustu drogowego – 1 szt.

W zakresie Robót Mostowych:

WS-40: Zbrojenie skrzydeł P1 – 50%, zbrojenie, deskowanie i betonowanie ciosów P1 – 50%, betonowanie ciosów P10 – 100%, wymiana łożysk na podporze P2 – 100%, montaż ciosów na podporze P10 – 100%, montaż kabli zewnętrznych strona prawa – 95%, montaż kabli zewnętrznych strona lewa – 10%, demontaż urządzeń do nasuwania oraz rozbiórka ciosów pod nimi – 100%
WS-41: Zbrojenie płyty ustroju nośnego segment drugi strona prawa – 70%, deskowanie płyty ustroju nośnego segment drugi strona prawa – 55%, deskowanie płyty ustroju nośnego segment pierwszy strona prawa – 30%, zbrojenie płyty ustroju nośnego segment pierwszy strona prawa – 40%, zbrojenie płyty ustroju nośnego segment trzeci strona lewa – 75%, deskowanie płyty ustroju nośnego segment trzeci strona lewa – 50%
WD-43: Rozbiórka szalunków ścianki zaplecznej podpora P3 – 100%
MS-44: Wykonie zasypek płyt przejściowych – 60%
MS-44A: Prefabrykacja zbrojenia kap chodnikowych – 50%
WS-45: Deskowanie ustroju nośnego strona prawa – 84%, zbrojenie ustroju nośnego strona prawa – 25%, transport kruszywa na zasypki – 1500
MS-46: Wykonanie zasypek płyt przejściowych – 80%
MS-46A: Zbrojenie kap chodnikowych – 50%
WS-47: Wykonanie tarcz do ostatniego wysuwu ustroju nośnego strona lewa – 100%, doprężenie tarcz do ostatniego wysuwu strona prawa – 100%, ostatni wysuw ustroju nośnego jezdnia prawa – 100%, ostatni wysuw ustroju nośnego strona lewa – 100%
WS-49: Montaż deski gzymsowej na ustroju nośnym – 17%, deskowanie oraz zbrojenie ścianki zaplecznej na podporze P10 – 55%, betonowanie ścianki zaplecznej na podporze P10 strona prawa – 100%
WS-52: Montaż łożysk – 71%, montaż ciosów – 75%, montaż sprężenia zewnętrznego strona prawa –99%, montaż desek gzymsowych – 30%, deskowanie i zbrojenie ścianki zaplecznej P14 – 30%
PG-53: Wykonywanie zasypki konstrukcji stalowej – 11%
WS-54: Wymiana łożysk – 70%, montaż krawężników – 15%, wklejanie kotew kap chodnikowych – 20%, montaż desek gzymsowych – 20%, wyburzanie stanowiska do nasuwania – 50%, zbrojenie i deskowanie ścianki zaplecznej P15 strona prawa – 20%, prace związane z przygotowaniem betonu do standardu BA – 40%, sprężenie zewnętrzne – 100%
PG-55: Wykonanie zasypki z przyczółkiem podpora P1 i P2 – 5%
WS-56: Wykonanie zasypki z przyczółkiem i stożków podpora P1 – 90%, ułożenie rur osłonowych pod płytą przejściową – 100%
WS-57: Zbrojenie ustroju nośnego strona lewa – 55%, deskowanie ustroju nośnego strona lewa – 40%
WS57A: Montaż konstrukcji stalowej strona prawa – 100%, stężenie przęseł konstrukcji stalowej 29%
MS-58: Zbrojenie i deskowanie ustroju nośnego – 80%

Roboty Branżowe:

Kanalizacja deszczowa:
Kontynuacja wykonania kanału, montaż studni, montaż wpustów na kolizjach: KD42, KD43, KD44, KD48, KD14, w ilościach:
Studnie – 5 szt.
Kanał – 137 mb

Budowa kanału teletechnicznego:
– Budowa kanału technologicznego – 53 mb

Melioracje:
– Rów R-H – Wykonanie konserwacji rowu – 46 mb
– Rów
R-H – Roboty ziemne – odhumusowanie, wykopy, profilowanie skarp – 38 mb
– Rów R-M – Roboty ziemne – odhumusowanie, wykopy, profilowanie skarp – 47 mb
– Rów R-M – Umocnienie dna i skarp rowu narzutem kamiennym na geowłókninie – 47 mb
– Rów R-B6b – Roboty ziemne – odhumusowanie, wykopy, profilowanie skarp – 64 mb
– Rów R-B6b– Umocnienie dna i skarp rowu narzutem kamiennym na geowłókninie – 64 mb
– Rów R-B6c – Roboty ziemne – odhumusowanie, wykopy, profilowanie skarp – 83 mb
– Rów R-B6c – Umocnienie dna i skarp rowu narzutem kamiennym na geowłókninie – 83 mb

Zasilanie/oświetlenie:
Przepusty pod zasilanie i oświetlenie:
– Przepust pod zasilanie – 6 mb

Budowa oświetlenia drogowego:
Instalacja elektryczna w skrzynkach mostu – 20%

Budowa systemu zarządzania ruchem:
Wykonanie trasy kablowej – 240 mb

Zbiorniki retencyjne:
– ZR-9 – Profilowanie, podsypka, uszczelnienie, umocnienie – 30%
– ZR-13 – Profilowanie, podsypka, uszczelnienie, umocnienie – 30%

Źródło: GDDKiA

Share

Zobacz inne

Leave a Comment